جمعه، بهمن ۱۶، ۱۳۸۸

to take or not to take the damn pill

یک سری کاره پشت سر هم باید بکنم برای اینکه تیکه های پخش و پلا شده زندگی ام رو جمع و جور کنم و باری که سه ساله به دوش می کشم بذارم زمین. برای هرکدوم از این کارها یه سری فرم باید پر کنم یه سری ایمیل باید بزنم یه سری پیگیری باید بکنم و همه اشون هم مهلت هاشون گذشته و باید چند برابر پول بدم و احتمال داره اصلا نشه دیگه و من متنفرم اصولا از این کارای اینطوری و هر کدوم از این کارا که عقب می افته حال من بد می شه و هرچی دیرتر می شه و کارها اضافه می شه حالم بدتر می شه و دچار افسردگی و خفگی می شم و حمله های عصبی بهم دست می ده. مخصوصا که یه بخشی از این کارا با یه خاطره خیلی بدی مرتبطه که هرموقع بهش فکر می کنم تا دو سه روز حالم بد می شه. حالا امروز بعد از مدتها تونستم یه بخشی از کار رو بکنم، دلیل اینکه تونستم انرژی پیدا کنم و یه خورده تکون بخورم هم این بود که تو وضعیت بدی که بودم برای اینکه بتونم یه خورده کنترل خودم رو دوباره دستم بگیرم و بلایی سر خودم نیارم تصمیم گرفتم برم سفر. از وقتی بلیط خریدم اصلا یه خورده حالم بهتر شد. حتی وقتی اومدم خونه انرژی داشتم که چمدونم رو سریع ببندم. ولی به محض اینکه یادم انداخت که یک سری کارهای دیگه رو نکردم و کی می خوام این کارا رو بکنم و یادم انداخت که کلی کار عقب افتاده دارم دوباره اون حالت حمله عصبی و پنیک بهم دست داد و گوشی رو قطع کردم و از اون موقع سه ساعته بی حرکت نشستم اینجا و بقیه کارهام رو هم واسه سفر نکردم.

احساس بیچارگی می کنم. واقعا نمی دونم با خودم چیکار کنم وقتی دچار این حالت می شم که همه کارهای عقب افتاده مربوط به اون خاطره های بد ناگزیر آوار می شه روی سرم و قدرت انجام هرکاری که ممکنه رو از دست می دم و فلج می شم. دوستم امروز التماسم می کرد که حتما برم پیش روانپزشک و قرص بگیرم دوباره چون به نظرش دوباره دچار افسردگی شدم و یه بخش زیادی از این حالت ها مربوط به یه سری مواد شیمیایی بدنه که بالانسشون به هم می خوره و با دوا درست می شه. از اینکه فکر خودکشی به ذهنم اومده بود تو چند روزه گذشته هم ترسیده بود. اما من ترجیح می دم قرص خوردن رو دوباره تجربه نکنم و فکر می کنم هیچ مشکل روانی ای وجود نداره تو این دنیا که خود آدم نتونه حلش کنه ولی قرص بتونه.

حالا باید برم ببینم سفر و بغل آشنا و دریای آشنا (هرچند از یک سوی دیگه ای که خاک من نیست) حالم رو بهتر می کنه یا نه.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر