یکشنبه، فروردین ۰۸، ۱۳۸۹

I'm dancing

همین چند هفته پیش بود که اونقدر داغون بودم که آماده خودکشی بودم. یعنی کاملا برام منطقی بود که باید خودم رو بکشم چون دیگه تحمل نداشم. به راه هاش فکر می کردم و خب مشخصا پرت کردن خودم از بالکن خونمون آسون ترین گزینه بود. به مترو و قرص هم فکر کرده بودم البته. ولی تونستم از پسش بر بیام. هیچی حل نشد و در واقعیت چیزی عوض نشد. فقط تونستم دووم بیارم با روش های دفاعی. تا حالا اینقدر روی خودم کنترل پیدا نکرده بودم. اول از همه صورت مساله رو پاک کردم. بعد سعی کردم مغزم رو خاموش کنم. بعد شروع کردم به جایگزینی فکر و خیال با کارهایی که می تونه کاملا یه حجم گنده ای از زندگی ات رو پر کنه. حتی یه وایبریتور جدید خریدم بعد از سال ها (که البته کاملا هم توصیه اش می کنم). استایل لباس پوشیدنم رو یه خورده تغییر دادم و برای اولین بار دامن کوتاه بالای زانو خریدم و پوشیدم. به تصویر خودم توجه کردم. دلبری کردم و خیلی کارهای دیگه که کاملا از من همیشگی به دور بود. همه اش هم دنبال هم. حواسم بود اگه این وسط دو روز هم وا بدم ممکنه خراب شه همه چی. انگار داشتم با سرعت هرچه تموم تر می دویدم و فرار می کردم از این گردابه که هی می خواست منو بکشونه توی خودش. الان دارم فکر می کنم که بحران رو رد کردم. یعنی دارم فکر می کنم حداقل تا پنجشنبه رو رد می کنم با همین برنامه های دفاعی که گذاشتم برای خودم. به جمعه فکر می کنم و مخصوصا شنبه که می تونن خطرناک باشن و از الان دارم بهشون فکر می کنم که قطعا یه جوری حفره اونا رو هم پر کنم.

...من می تونم دووم بیارم. زندگی می تونه خوب باشه. به قول لام زندگی یه رقصه و همه باید برقصیمش. من باید بتونم تا آخرش برقصم. باید باید بتونم

۵ نظر:

  1. بايد به فكر يه راه حل ِ واقعي باشي بچه، چيزي كه مطمئنت كنه

    پاسخحذف
  2. زندگی‌ یک راهه که نمیتونی‌ دورش بزنی‌ یا میان برد بری. مجبوری تا آخرش رو بخوری. البته گاهی‌ هم میشه کوتاه ترش کرد، اما یادت باشه عادلانه نیست بقیه بازمانده‌ها رو در یک حسرت دائم بگذاری...حسرت دیدن دوباره تو. هر وقت کاملا تنها شدی به خود کشی فکر کن.

    پاسخحذف
  3. این بلا سرم اومده / بدجور هم شدمفقط همیشه به خودم می گفتم تو می تونی خودتو ریکاوری کنی دوام بیار / حتی بعد از مدت ها واقعا می رقصیدم رفتم و با یه نفر شروع کردم به یاد گرفتن یه رقص دو نفره بی توجه به این که اون کی و من کیم و چه خبره / فعلا که داره میره و هنگ هم نکردم !

    پاسخحذف
  4. خوب خوشحالم که بلایی سر خودت تا الان نیاوردی.

    پاسخحذف
  5. دقیقن می دونم چی میگی این روزا همه چی رو اعصابم میرن ..........

    پاسخحذف